|
אני תוהה
מה כלכך נורא
בסוף
למה כולם מפחדים ממנו
הייתי רוצה לעצום עיניי
להחזיק לעצמי את הידיים
ולהעלם
איתי
ביחד עם עצמי
אל הנודע מכל
חור גדול
אינסופי
לא מוגדר
אולי הוודאות המושלמת
כשיודעים שלעולם לא נחזור
והאם הסוף
מפחד מעצמו? |
|
|
תראו, תראו איזה
יופי.
לא רואים? בדיוק
הרעיון.
הספר של ההוא
האדום מלמעלה
גאה באיך שהוא
גזז את שערות
האף שלו. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.