|
ניצוץ של תקווה פורח אט אט
במערה חשוכה הולך אני בלט
ואור קטן בסופה, מאיר את פניי
אני ממשיך ללכת ורואה אותך לפניי
עינייך מאירות כמו שני זרקורים
מה יהיה גורלם של שני אוהבים?
שנפגשו רק עכשיו במערה חשוכה
האם כעת יש דרך חזרה? |
|
|
זה שמשמאלי סתם
אפס.
זה שמימיני בחור
נחמד.
זה שמתחתיי שרוט
במח.
לזאת שמעליי אני
רואה את הפיפי.
אני,
ובחייאת, אל
תשימו אותי למטה
בפינה, שיצא
משהו, גם ככה
קשה לי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.