|
"עצמי את עיניך..." הוא אמר לי. "מה את רואה?"
"את הים..."
ריחפתי בדמיוני הרחק הרחק אל העולם הקטן שלי.
הגלים דממו, הבטתי במים השחורים ובהשתקפות הנהורה של הירח...
בכיתי בדממה.
"ממה את מפחדת?"
"מהחיים... מלעמוד באוויר הפתוח ולנשום עמוק ולהרגיש איך החיים
ממלאים את כל התאים שלי... זה מרגיש נפלא אני כה מפחדת..."
"את מפחדת מהעובדה שיהיה לך כל כך טוב ופשוט לא תהיה לך ברירה
אלא לאלץ ליהנות?"
הרכנתי את ראשי, הים לאט לאט נמוג מעיני וחזרתי לעמוד מולו,
הוא אחז בי.
"היש דבר הקשה יותר מלחיות את החיים במלואם? יותר מלא לחיות
אותם ככל?"
"לחיות אותם לבד..."
הוא חיבק אותי, ידעתי שיעשה זאת... בחור חלומותיי, אשליה
קטנה.
"אני מבין..." לחש "אני מבין, אני מצטער..." |
|
|
המערכת, בתכלס,
הם חבר'ה
שנונים, אבל
כשזה מגיע
לקווים
אישיים...
-שפרירית,
גם אני רוצה.
("האמת
בסלוגנים")
תגובת מערכת:
פסים. פסים
אישיים. וכן,
אלפי הסלוגנים
שאת שולחת לא
מתקבלים, כי הם
לא. לא שנונים,
ולא אישיים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.