|
ראיתי פנים יפות...
ראיתי פנים פגועות...
ראיתי פנים פצועות...
ראיתי פנים עצובות...
אבל פנים כמו שלך...
ילדה יפה בת 10...
עם חיוך תמים אל ללא זוג לחיים...
פנים שלא היו שמחות...
רק פנים שואלות...
למה?
נכתב על ילדה בת 10 שפניתי במסגרת התנדבות במד"א אשר ננשכה
בפניה מהכלב המשפחה. |
|
|
תחזית
אסטרולוגית
לשבוע הקרוב
אני חוזה לך
מפגש עם אנשים
על רקע כלשהו,
התפתחויות שונות
בנושאים שקשורים
לחייך.
וגם תתכן אפשרות
בה תתעסק
בתחזיות
אסטרולוגיות
חובבניות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.