|
אחרי המדיטציה בבוקר
אני נרגע
ואומר את המנטרה שלי
ונוהג לעבודה
עם מוזיקה רכה ושקטה
ונושם
האוויר מלטף את פני באיטיות
ואני מחייך
ורגוע
רק שהמחשב שלי נתקע
בפעם האלף
אני מכניס אגרוף למסך
אבל עד אז אני רגוע |
|
|
בפעם הראשונה
שאתה רואה סלוגן
שלך בבמה, אתה
מזה מתרגש.
אבל אחרי
פעמיים-שלוש זה
כבר נראה לך מזה
קטן עליך.
סלוגניסט כבר לא
מתחיל |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.