|
השיר נכתב לפני שעזבתי לניו יורק.
הוקלט בטייק אחד, ולכן אינו מושלם. גם הגיטרה לא הייתה מחוברת
לחשמל. זה היה מיועד כמתנת פרידה לחבריי הטובים. מקווה שתאהבו
בכל זאת, ותצביעו אם כן.
ורק תודה לשרון גבעון שניגנה עבורי. |
|
|
על כל סיפור
מהבמה - יש לי
ארבע מהחיים, על
כל שיר יש לי
אירוויזיון שלם,
אמנם פלסטיקה,
לא משהו אצלנו,
אבל גומי הולך
כמו לחם.
מתנדבת מקיבוץ
גלויות בספירת
מלאי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.