|
זהו שיר על אנשים שבעים
אשר כבר לא רוצים משהו טעים
הבטן שלנו מתפוצצת ממזון
ולהקיא ת'אוכל לנו זה חזון
אותנו שוקולד כבר לא מפתה
וכמו כן קפה או תה
הבטן שלנו כל כך מלאה
והאסלה מצפה מאיתנו לצואה
טרפנו וזללנו גם אוכל מקולקל
וכעת את הלקח נראה על המשקל
הרבה אוכל בפה שלנו נלעס
ואם יביאו לנו עוד לגמרי נכעס
כולנו כל הזמן חושבים
כמה מוזר להיות רעבים
יאללה ביי הלכנו לשירותים
ורק שלא נגיע לשם מתים |
|
|
זה שלכל מטבע יש
שני צדדים זה
יופי!
אבל מה עם הצד
השלישי?!
(הדק הזה מהצד)
מה הוא לא צד
במטבע?
הוא הצד הכי
חשוב,
בעוד כל אחד
מהצדדים הידועים
מכסה 180
מעלות,
הצד השלישי הוא
הכי אמיתי כי
הוא
צד של 360
מעלות!
בני סלע, בעוד
בקשת חנינה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.