[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







לונה טיק
/
שיר השבעים

זהו שיר על אנשים שבעים
אשר כבר לא רוצים משהו טעים
הבטן שלנו מתפוצצת ממזון
ולהקיא ת'אוכל לנו זה חזון
אותנו שוקולד כבר לא מפתה
וכמו כן קפה או תה
הבטן שלנו כל כך מלאה
והאסלה מצפה מאיתנו לצואה
טרפנו וזללנו גם אוכל מקולקל
וכעת את הלקח נראה על המשקל
הרבה אוכל בפה שלנו נלעס
ואם יביאו לנו עוד לגמרי נכעס
כולנו כל הזמן חושבים
כמה מוזר להיות רעבים
יאללה ביי הלכנו לשירותים
ורק שלא נגיע לשם מתים







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
זה שלכל מטבע יש
שני צדדים זה
יופי!
אבל מה עם הצד
השלישי?!
(הדק הזה מהצד)
מה הוא לא צד
במטבע?
הוא הצד הכי
חשוב,
בעוד כל אחד
מהצדדים הידועים
מכסה 180
מעלות,
הצד השלישי הוא
הכי אמיתי כי
הוא
צד של 360
מעלות!






בני סלע, בעוד
בקשת חנינה.


תרומה לבמה




בבמה מאז 27/8/01 23:29
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
לונה טיק

© 1998-2026 זכויות שמורות לבמה חדשה