|
...
מה טוב בירח שגומותיו לא מאירות קרנית חומה וחמה?
מה טוב בירח שהערגה להשתקפות תהי רק בראי?
מה טוב בירח שהשביל המפותל לא בעל צלליות רכות של אוהבים
אוחזים?
מה טוב בירח אם הוא לא נקטף עבורך?
מה טוב בירח אם הוא מטיף בי לילל למען הלבנה?
ואני נופלת שאולה, למרגלות המכתשים.
... |
|
|
למה, מעל "אל דף
היוצר שלי" רשום
"שלום שמואל
איציקוביץ'"?
למה הבועז רימר
הזה מתיימר
לחשוב שאני לא
ימני?!? אולי
אני רוצה להשמיד
את כל העולם?
הלאה שלום!!!
הלאה!
שלום. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.