|
רוצה להרגיש את זרועותיך כרוכות סביבי - להרגיש אותך מחבק
אותי
רוצה להרגיש את שפתיך בשפתיי - באותה נשיקה חלומית
רוצה להרגיש את החום שלך - בלילות החורף הקרים
רוצה להרגיש שתמיד תהיה שם בשבילי
רוצה להרגיש שתמיד תאהב אותי
אני פשוט רוצה להרגיש אותך... איתי
השיר הזה נכתב במרכזה של סערת רגשות... הוא פשוט ביטא מה
שהרגשתי |
|
|
לפעמים אנשים
באים וכותבים לי
כל מיני שטויות
בסלוגנים. דברים
לא רק שלא
בעברית תקנית,
בכלל לא בעברית.
עוד מצפים
שהסלוגנים האלה
יופיעו. מה הם
חושבים שאין כאן
מיון? הם חושבים
שיש מיון אבל רק
לחברים שלי? אני
אין לי חברים.
גם הטעם שלי לא
משהו.
אחד שמאשר את
הסלוגנים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.