|
עוד סולו משיר של הלהקה הקודמת שלי "ספרה" שהתפרקה . לשיר קראו
"הנתיב הנגדי".
זה בין הסולואים האהובים עלי שכתבתי ומקווה שתאהבו.
(הוקלט בהקלטת ערוצים ביתית אז יש כמה פאקים במיקס וכו'...
מצטער)
יש גם תופים ובס לשיר אבל אין לי להקה אז אני לא יכול להקליט
אותם... חחח |
|
|
"...כולנו
מטורפים כאן.
אני מטורף, את
מטורפת..."
אמר החתול
"כיצד אתה יודע
שאני מטורפת?"
שאלה אליס
"כי אחרת לא
היית כאן!"
לואיס קרול |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.