[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








בתוך חדר מלא כסאות פנויים
היא לא תמצא מקום ישיבה אחד.
לא יהיה לה אכפת להמשיך לעמוד,
אם לא תמצא את הכיסא המיוחד.

היא לא תתעקש על הכיסא התפוס,
גם את עינה לא תפנה לכיסא הכסוף.
הכיסא הנוח יראה לה הכי פשוט,
ובכיסא הגבוה לא תאהב את הקישוט.

אבל רק מהכיסא הפונה הפוך מכיוונה -
זה אשר חיבתו אליה, אם קיימת, צפונה.
ממנו לא תוכל להוריד את עינה.
כאילו בראותה אותו נחרץ דינה.

זה אשר בנוי בצורה המנוגדת למבניה הבסיסי.
זה אשר נראה לא יעיל, ולא מעשי.
זה אשר ברור לה מראש שעליו לא יהיה לה נוח,
רק עליו נדמה לה שתמצא מנוח.

היא לא תמהר לתפוס אותו,
כמו תחכה שרגליי הכיסא יזוזו מעצמן.
תצפה שהבלתי אפשרי יקרה,
ושאליה ישאר הכיסא נאמן.

בסוף ייתפס הכיסא ע"י אחרת,
הכבדה ממנה פי כמה וכמה.
והיא שיודעת שהיה לו נוח יותר,
לו הייתה מתיישבת,
יושבת בוכה על הרצפה עם עצמה.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
שלוש שנים עבדתי
על הסנטר הכפול.
כן, שיחשבו שאני
קורלאונה. זה
עזר לי בהתחלה.


המפיונר
הקומפולסיבי.


תרומה לבמה




בבמה מאז 17/12/04 12:44
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ללי ללה

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה