|
שיר חדש של ההרכב...
בסגנון יותר שקט ומינימליסטי, עם קצת נגיעות לכיוון האלקטרוני
הרגוע.
מילים ולחן: אלון אריאלי.
גיטרה אקוסטית ושירה: אלון אריאלי
עיבוד, הפקה, קלידים ואלקטרוניקה: אסף וינר. |
|
|
אין! אין! במה
חדשה! תראו
לאיזה מצב הבאתם
אותי! אני
יושבת, כותבת
עשרות סלוגנים,
וגם רושמת אותם
בדף כאן לידי,
ואחר כך הולכת
לדף האחורי,
ומחפשת אותם
מילה במילה.
הייתי מוסיפה
איזה משפט מחץ
על עליבותי, אבל
גאדדדד... הכל
כבר נאמר.
הביטלס שולטים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.