|
כמה זמן נחיה באשליה ששום דבר לא השתנה
כמה זמן נמשיך לחשוב שלאנשים נהיה רק טוב
אז יאללה מה נהיה איתך בנאדם
תפסיק לחשוב על שאר העולם
הפרחים נובלים
האנשים כמעט מתים
ורק אנחנו פה יושבים ומסתכלים על החיים
יושב, כותב, חושב עליך.
ולא מבין מה נפל עלייך
את יודעת הכל ומה שאני רוצה
ומה שבדיוק יעשה אותי מרוצה |
|
|
כואב לי הסלוגן
כי הכלב השתין
לי על הרעיון,
ובגלל זה לא
התעוררתי בזמן!
לו יהי, בתירוץ
עלוב לסלוגן עוד
יותר עלוב,
בתוך חיים...
שלא תדעו עד כמה
עלובים!!! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.