|
הוא בא אליי
כל לילה בחלום
אני רואה אותו
הוא לבוש בשחור ואדום
שחור - כצבע התקוה שכבר נעלמה
אדום - כצבע התשוקה והאהבה.
אהובי,
האחד והיחיד
שיום יבוא ויופיע
לא בחלום
שיום יבוא ויופיע
כצבעי הקשת
אחרי הגשם.
אהובי,
האחד והיחיד
שיבוא וישק לשפתיי
שיחבק אותי בקור
שימלא לי את החור
החור השחור
החור השחור שבלבי.
שמעתי אנשים
הקשבתי לדברים
לקולות של אלה שפגועים
קיויתי אך התקוה
הלכה ונעלמה
מאחורי הוילון
וילון האושר.
הוא באה אליי
כל לילה בחלום
אני רואה אותו
אני אוהבת אותו. |
|
|
בוקר טוב רחל,
בואי נשחק משחק.
אני אגיד משפט
ואת תשלימי:
טן-טן-טן, יש לך
סר...
מתוך ספרו של
ד"ר אפרוח ורוד,
"כיצד לבשר
לפציינטים
בעדינות רבה ככל
האפשר שיש להם
סרטן" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.