|
היא רוצה לעוף ולא לחזור
לעוף לאנשהו
לא משנה לאן..
להתרחק מהכל
להתרחק מכולם
העולם הזה גמר אותה
היא לא יכולה יותר לנשום
לא יכולה יותר לחשוב
לא יכולה אפילו לאהוב....
הכל נגמר, הכל הסתיים
היא לא תחזור שוב לחיים
היא כבר מתה
עכשיו בעננים
רחוק מכאן
אולי במקום יפה יותר....?
אולי... |
|
|
לא, זה לא שהיא
באמת פולניה
ההורים שלה לא
משם
מפולניה כלומר
אבא שלה עשה את
כל הדרך ממרוקו
זה למה היא
מתנהגת כמו
פולניה
ככה זה כשיש
תחושת קיפוח
אשה אשה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.