גבר בקצה אחד של הבמה
ואישה בקצה השני
א: אתה הוא זה אשר ביקש לראותי?
-היא צועדת צעד קדימה-
ג: אני הוא זה שביקש לראותך
-הוא צועד צעד קדימה-
א: מי אתה ולמה מבקש אותי?
-צעד קדימה-
ג: כי התאהבתי יפתי
-צעד קדימה-
א: ואיך מכיר אתה אותי? אינני מכירה אותך ואיני מבינה למה
שאבטח בך.
-צעד לאחור-
ג: מכיר אני אותך מתמונתך, אל תפחדי לא אעשה שום רע.
-צעד קדימה-
א: איך יכולה אני ליבטוח בך?
- מהססת... ואז צועדת קדימה-
ג: כי אוהב אותך אני
-צעד קדימה-
א: אינך אוהב אותי, אוהב אתה את פרצופי ואת גופי, כי אינך מכיר
את אישיותי.
-נשארת במקומה-
ג: התאהבתי בפרצופך, נקסמתי מיופיך, אך זו לא אהבה רגילה, זו
לא.
-צעד קדימה-
א: (מסמיקה, אך הסומק יורד מהר וחוזר ליהיות אותו פרצוף
מבולבל)
- צעד קדימה-
ג: יש האומרים כי אהבה זה רק בספרים ובסרטים, אך פרצופך גרם
לאותן חששות להעלם, הלב שלי הופשר מאותו קפור לא אהוב, שבו הוא
היה כל חייו, הארת את דרכי, את אהובתי.
-צעד קדימה-
א: אתה התאהבת במכסה איך תדע שמה שבפנים אכן יפה?
אני לא חושבת שתאהב אותי באמת כי אני לא כפי שאני ניראת.
-צעד קדימה-
ג: אני אנסה ואנסה כי על יופי שכזה לא אוותר.
את עוד תראי שזה יסתדר.
-צעד קדימה-
א: אך למה שאסתכן? הרי זאת אהבה פזיזה, ולא נראה לי שאוכל
להתמודד אם אכזבה.
-צעד קדימה-
ג: בחיים מלא סכנות בין הרים וגבעות, אך אנו איננו כאבנים,
כאשר אנו נופלים איננו נשברים, אך מתחזקים. אהבה זאתי אכן
פזיזה, אך אם זאת אכן אהבה מי אנו שנמנע אותה.
-צעד קדימה-
(שניהם כבר כמעט צמודים אחד לשני)
א: אסתכן למענך, כי גילית לי את פנימיותך ואת אהבתך ולא פחדת
מהאכזבה.
אינני מוצאת דרך יותר טובה להתחיל בה את דרכי חוץ מלעניק לך את
נשיקתי.
(מתנשקים)
מסך. |