|
כואב
כואב לי כל כך
בלב ובנשמה
כי אני לא איתך
כי אני פה לבד
זה כבר לא רק כאב נפשי
זה כבר הפך לכאב פיזי גופני
אני מרגיש את פחד הבדידות
שהורס אותי שקורע את נשמתי
נאכל מבפנים לאט לאט
וזה פשוט לא מפסיק
לא ליום
לא לשעה
וגם לא לדקה
מתי תבואי? מתי תופיעי?
?when will you set me free
|
|
|
יש לי חבר בלי
חוש ריח, ואני
לא חושב שאי פעם
יהיה לו חוש
ריח, בעצם, אין
סיכוי שיהיה לו.
זה אומר שהוא
תתרן בלתי
נלאה?
צרצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.