|
זה קצת מוזר, אבל נראה לי שהעולם זז.
אבל זה לא משנה, כי תמיד לפני שיש רעידת אדמה, אני מרגיש
אותה.
אולי אני כמו החיות המסכנות שמרגישות את זה ואין להן מה לעשות
בנדון...
אולי נמלה קטנה נכנסה לי (שוב) לאוזן ומטלטלת את האיזון היחיד
שיש לי בחיים (וגם הוא עורער - בגללה...)
אולי אני זה שנשאר במקום והכל זז ואולי להיפך.
קצת קשה לחשוב כשהעולם מסתובב לי. |
|
|
אתם יודעים, זה
לא קשה כל כך
לכתוב סלוגן שלא
מתקבל. כל מה
שאתם צריכים
לעשות זה להגיד
שזה שמאשר את
הסלוגנים הוא
מניאק, ושהוא
אוהב לדפוק את
הסוסה של אמא
שלו, והופ, לא
קיבלתם אישור
לסלוגן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.