|
לפעמים
כשחם בחוץ וקר בפנים
אפשר להגיד
שקר בתוך הלב
הירח מסתכל
שואל:
למה זה כואב?
ואני עונה
גם כוכב נופל לא יעזור
לפעמים
כשקר בחוץ וחם בפנים
אפשר להגיד
חלום
השמש מציצה
שואלת:
למה זה כואב?
ואני עונה
גם קרן חמה לא תעזור
לפעמים
כשקר בחוץ וקר בפנים
או
כשחם בחוץ וחם בפנים
אפשר להגיד
מציאות. |
|
|
תן לו
בסלוגנים...
תן לו
בחתימות...
תן לו
בדמויות...
תן לו
בפילטרים...
וזה זה זה תאשר
זה זה תאשר,
זה? זה!
מה קורה?
יאלה יאלה
תאשר...
לו יהי, קצת
נעלב, אבל משתדל
לפרגן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.