|
לא הייתה לי קופסת צבעים
לא כחול של שמים
או מי ים עמוקים
לא לבן כפניהם
החיוורים של מתים
לא ירוק של ליבלוב
או דשאים רטובים
לא אדום כדמם
של פצועים זועקים
לא צהוב של שלכת
או חולים גוססים
לא אפור של שמי חורף
ואפרם של מתים
לא ורוד של תיקווה
לא שחור שצועק
ולא פרח בחוץ
שרוצה לשחק
לא היה לי סגול
של פרי תאווה
לא היה לי כתום
של ארץ טרופית יפה
לא חום אדמתי
או גווני פרפרים
ואין צורך לכתוב
על קופסה של צבעים |
|
|
ניסיתי להבין
הומוסקסואליות,
ובעצם, אני לא
מאמין שתהיה לי
בעייה לקחת את
זה בתחת, אני
עושה את זה,
טכנית, בשרותים,
כמעט כל יום...
האיכסה האמיתי
הוא לנשק גבר,
אני לא חושב
שהייתי מנשק את
עצמי, נרקסיסטי
כמה שאני, אנחנו
פשוט מגעילים
אני, מבין לליבן
של הלסביות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.