|
תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש מקום אחר לחיות
תגיד לי למה הדמעות זולגות בלי סוף
תגיד לי איפה אהבה צריכה להיות
תגיד לי למה לא הפסקת לאהוב
תגיד לי מה עצר אותך מלחשוב
לחשוב עליי לחשוב על כל האחרות
לחשוב על בית שבו נעים לחיות
אני חולמת אני חיה באשליות
אני חושבת עליך בלילות
אביר חלום אביר יפה על סוס לבן
אותך אוהבת בוא וקח אותי מכאן
כשהתעוררתי לא יכולתי להפסיק
דמעה זולגת על הלחי שלי
שברת לי את הלב שברת ת'חיים
אותך שונאת בנפש שלי
עכשיו הבנתי החלום שלי נגמר
עכשיו הרגשתי שהכאב עבר
כבר לא אוהבת לא רוצה לראות אותך
לא סובלת אותך בנשמה
אני חולמת אני חיה באשליות
איני חושבת עליך בלילות
אביר חלום אביר יפה על סוס לבן
אותך אהבתי תעזוב כי זה נגמר
תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש מקום אחר לחיות
תגיד לי למה הדמעות זולגות בלי סוף
תגיד לי איפה אהבה צריכה להיות. |
|
|
אז אני חושב
לעצמי על
הסוגיה: "למה
קוראים לו בעצם
"סל מחזור"? הרי
לא ממחזרים שום
דבר, פשוט
מוחקים
קבצים!!"
ואז הבנתי -
המחזור הוא בעצם
ממחזרים קבצים
לשטח פנוי בדיסק
הקשיח!!
גאוני!!!
- שאילתן מוזר
בהארה רוחנית |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.