|
הבכי בא לי בלי סיבה
בלי סיבה לי. בלי סיבה.
האושר בדמעה נופלת
מתגלגלת ונספגת
גם נספג בתוך התודעה.
שיר מוכר פתאום מפתיע
מטלטל אותי וככה
בלי שבא לי, בלי סיבה
מגיעה לי הרגשה
שטוב.
וגם כשרע לי
בלי סיבה לי-חיות
מגיעה לי הרגשה
שטוב |
|
|
לפעמים אני פשוט
אוהב לשים את
המצביע של
העכבר, זה בצורת
האצבע, בתוך האף
של האיש הצורח
מהלוגו של הבמה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.