|
כשעצוב לך העיניים בוכות
כששמח לך העיניים קורנות
כשאתה מפחד הם סגורות ומכווצות
זהו תמציתן של רגשות
שמתפרצות מתוכך ללא משוחות
והאהבה ...
שממלא את הגוף והנשמה באורה
התחושה העילאית של בלתי מנוצח
זוהי הרגשה של אדם מאוהב
ובמוות שהסוף מתקרב
הרגשות מתפוגגות
כי יחד עם הגוף עולה הנשמה
ואיתה לוקחת את העילאיות שבך
אז למה בעצם צריך רגשות ?
אגיד לך..
כי הן תגובותיך לקראת הבאות...
|
|
|
תשוקה זה משהו
בין לרצות
ללהשיג
בתשוקה אתה יכול
להעמיד פנים.
הנה אתה כבר
מישהו אחר
בעלת האוב |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.