|
רוצה לעזוב את העולם
אבל לא לתמיד
רוצה להסתכל מרחוק על כולם
לראות את העתיד
לא רוצה לצעוק על אף אחד
לא רוצה לדבר
לא רוצה לחבק או לנשק אף אחד
רוצה רק לבד
שכולם יעזבו אותי קצת
יתנו לי לבכות מעט
להוציא את כל הרעל שבתוכי
ואולי, רק אולי
אז אני אחזור לעולם
עם חיוך על הפנים |
|
|
אם אני כבר על
דף האינטרנט
שלכם, אני רוצה
למסור ד"ש חם
לדפנה, לאימלדה
הפיליפינית
שמטפלת בי,
למוטי שהיה סטוץ
לעניין אבל לא
התקשר למחרת,
לזקנה ששוכבת
בבי"ח בנהריה,
למסעודה מנתיבות
ואחרון אחרון
לגיא שבגד בי.
תודה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.