|
הבוקר
והבוקר זה שוב קם איתי
געגוע למשהו אמיתי
מה כל העיניין מה הבאלגן?
מסתכל אל השמיים
והבוקר שוב הפתיע אותי
משתחרר ממשהו ילדותי
מה כל העיניין מה הבאלגן?
ועוצם את העיניים
ועוצר הכל מהיר מידיי
לאט לאט
ומקווה שרק יפול עלי
מעט מעט
ובלילה זה חלם איתי
התקופה שהם עמדו שם לצידי
מה כל העיניין מה הבאלגן?
ובלילה היא חזרה אלי
השמחה שאיבדתי בחיי
מה כל העיניין מה הבאלגן?
ועוצר הכל מהיר מידיי
לאט לאט
ומקווה שרק יפול עלי
מעט מעט |
|
|
בהתחלה הייתי
בטוחה שהכל
עבודה בעיניים,
שצוחקים עליי,
אבל זה באמת
נכון!! ברגע
שאתה מתחיל אין
דרך חזרה... אתה
לא יכול
להפסיק.
אחת שהתמכרה מהר
מדי לכתיבת
סלוגנים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.