[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








אחרי הכל, אני סולח, מעמיד פנים, לא מחייך
כי אני חזק ממך.

כאשר היא היתה צריכה לנסוע
היא נסעה. היא היתה חייבת.
ברור שקשה לי, אבל אלו החיים.
וכשיכלתי לנסוע אחריה
נסעתי.
כשהיה לה עצוב
הייתי בצד השני של קו הטלפון.
וכשבכתה
הפכתי בשבילה את העולם.
ואני בסוף נשברתי,
על סף שיגעון,
נסעתי כל כך רחוק,
כל כך הרבה פעמים,
חושב עליה בוכה,
נוסע בלי חרטות.


יש לי ידידה, שהחבר שלה גר באנגליה.
היא נסעה בחזרה לארץ. היא הייתה חייבת.
וכשהוא יכול לנסוע אחריה,
הוא נוסע.
וכשעצוב לה,
הוא בצד השני של קו הטלפון.
וכשהיא בכתה,
הוא הפך בשבילה את העולם.
ואיך הוא לא נשבר עדיין?
על סף שיגעון,
לנסוע כל כך רחוק,
כל כך הרבה פעמים,
לחשוב עליה בוכה,
ובסוף גם היא תגיד לו שזה לא מסתדר יותר.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
אסימפטוטה:
אחד שיוצא עם
עקומה ואפילו לא
נוגע בה


תרומה לבמה




בבמה מאז 16/9/04 11:42
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ליאור רוזנקראנץ

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה