|
את אלו שאיש לא נטע בי
קבעו פעמי שירתך
צלילים הושיטו ידם למילים
ולמאור פנים,
יצאו במחול ניגונים.
ונפשי הרקיעה שחקים
חבוקה במבט עינים וחיוך אדיר
ככלי תהודה מרטט במיתריו
הנך מתנגן בי
כל כך זר, כל כך מוכר
בנשמה עורגת הנני ניצבת
כבולה בהגיון נבוך
ואת כל מה שחל בי
מכילה האמונה
וכאן אני רוגעת
כי רוח אלוהי שבי יודעת... |
|
|
"חרגול, יותר
טוב שתשתוק"
יותר טוב למי?
האם לאנשי המעמד
התחתון
המתפרנסים
ממיחזור
סלוגנים? האם
ל15 אחיי
החרגולונים
המצפים שאביא
להם סלוגן
לארוחת הערב?
האם לזה שמאשר
את הסלוגנים
המאמן את שריריי
אצבעותיו בפסילת
סלוגניי? אין
אמיתות מוחלטות,
אבל יש מחלטות
אמותות.
ודרך חגב, חרגול
זה יותר בינוני. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.