|
אל חלומות שלא הזדמן לי להכיר.
יצורים מהחלל החיצון.
כמעט כאלו בלי פנים.
כמעט ללא ישות.
מקנאה בהם.
נטולת זהות יכולתי לשכוח מעברי.
כמכשול.
ברחתי מכלום והצבתי חומה.
נטולת אופי יכולתי שלא להסתכל על ההווה
חשבתי שאין מעבר.
גיליתי תגלית מדהימה.
צדקתי.
אין ביכולתי לגמור.
"..נטולת אופי יכולתי שלא להסתכל על ההווה כמכשול.."
מוקדש לעידן שהטמיע בי את היכולת להשתמש במילה..
בתולדת.. |
|
|
הרבה יותר משעשע
לנהל שיחה עם
מישהו שלא זורק
לך מלים קשות
וארוכות כמו:
"השתלשלות
העניינים הרגילה
בנסיבות כגון
אלו היא
כדקלמן", ומסתפק
בכמה מלים קצרות
ופשוטות כמו:
"קח עוגה, פו".
-פו |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.