|
ואני זוכר איך דברנו
בשקט כדי לא להרגיז
ניסינו להבין, לעצמנו להסביר
אך הדמעות חנקו
ואני זוכר איך צעקנו
בשקט כדי לא להעיר
ניסינו ביחד לפתור הכל אבל כנראה שביחד
הלך לנו הקול
ואני זוכר איך לחשנו
בעצמה כה חזקה
שהאדמה תחתינו רעדה ורעשה
ניסינו ביחד להבין
איך ומדוע אנחנו בוכים
ואני זוכר איך דיברנו
בשקט
כדי לא להיפרד |
|
|
שלום! אני סלוגן
חדש פה. מה
שלומכם? שמעתי
השכונה ממש
אחלה, ושהמכולת
בפינה בכלל לא
יקרה, ושכמעט כל
ערב עוברות פה
לפחות 5 ניידות,
כדי לבדוק שהכל
בסדר. ושלפעמים
הם אפילו עולים
לקפה! רק משהו
אחד רציתי לדעת,
למישהו יהיה
אכפת אם אני
אצבע את הרקע
שלי בכחול?
ס. לוגן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.