- צריך להיות כבוד לעניים (כמו לכולם), ועניי עירך קודמים.
צריך להיות מקום
אליו יגיעו כל ה"לא מאושרים כלכלית" כדי לדבר וכדי לפעול. אחר
כך כבר
תתחזק הסביבה האנושית, ויעלו לירושלים כולם. האיחוד אפשרי בזמן
אחר / מקום אחר / מצב אחר (וליתר דיוק, זה אותו מקום וזמן, כי
קיימת אחדות ה').
- חפש את עצות הזקנים. התחל לפעול לאט (כדי להספיק לחשוב על
זה, ולשים לב).
- האם זה אפשרי, שאדם שהוא חסר שיער פנים וכדומה, לא יהא תאב
בצע?
- מהי תחושת העצבות שבפניי, ומה מקורה?
- Taking no way as way. Having no limitation as limitation.
- למה מילות השירים הן כל כך אמריקאיות או קיטשיות? איפה ישר
אל ישראל?
- גם הגוף עושה לנו טובה אחת (ובכלל מהטבע, זו טובה מיני
רבות), שברגע כאב, הוא רק מודיע על עוצמתו, אך הכאב שוכך,
והראש נרגע, למרות שאין הבדל בפגיעה.
- ובהמשך לפציעה, אין צורך ורשות לנצל את זה! וזה אחד מיני
רבות (שאין לנצל)! מה עוד?!
- האם גם חוש ההומור שלנו אמור להיות עובר משהו?
- מה זה חכם בלילה? שיכול להשתחרר בשינה, כשאין הוא שולט
(בלבד). דבר זה אומר אולי, שאין הוא כן לעצמו (?).
- לכתוב על תחרות הרופאים, והאם לומדים ממנה, שערך ראשון צריך
להיות אחר, כדי שחיי אדם יקבלו את משקלם המתאים. לפנות לדתיים,
גם כן, איך הם קשורים?
- רצוף זכרון הוא לא לזכור סתם (מה שאי-אפשר בצורה נאותה, אבל
אפשר מתוך מניע לא טוב), אלא להבין את משמעויות החלקים השונים
של המצב. זו דרכה של התמחות. אולי כשאין היא מבוססת בהבנת
הקשרים שבין מצבים (אם ההווה הוא לכאורה רק הווה, אז מעבר
להווה, שאינו רק הווה, אגב), אולי ייקרא העניין התחכמות (לאו
דווקא מרוע. לב ישר וגלוי).
- אולי להסיק שאלו שנראים שונה - תחושותיהם שונות, מתוך
ההתנסות שלי, שתחושה שונה עכשיו מביאה למראה שונה: זה לא נכון,
כי אולי התחושה השונה היא רק...
- לכתוב: ...אך השגרה רגילה היא, זה לא נכון תחבירית. אני צריך
לבקר מאמרים...
- אולי נשים משמינות גם (!) מהרגלי רעים, ולפעמים בגלל הבעל.
- אנחנו שורפים את כל השאר: מזגן בבניין ובאוטו, ושרף (שריפה)
וריח בחוץ. כמו סכר בנהר. |