|
הושיטי את ידך ואתן לך את ידי
לא אעזוב אם את לא תעזבי
ישנו בניין מלהיב כל כך
אך אני איתך ועדיף על כך
זה די אירוני שאני המשוגע
אשמור עלייך מכל רע
אנשים לא מבינים והרגשנו בודדים
הכרנו לפני אך לא היינו כה קרובים
בליל חורף קר כמו בסרטים
דמעות זולגות ומסביבנו כוכבים |
|
|
אני מצטרפת לזה
שלא היה לו
סלוגן מתוחכם,
אבל רצה לומר
משהו. תנו זכות
דיבור גם לאלו
שאין להם מה
לומר!!!!
לוחמת לשחרור
חסרי המילים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.