|
שומע רדיו ונרדם
לא חולם חלומות לעולם
מתעורר מכין קפה
פותח דלת העולם יפה
חושב על קצב
הולך לפיו
מחשבות עוברות בפנים
האם אוכל להיות אופטימי?
לראות את הטוב ולא את הציני
אם אוכל לראות את האור
כל הרוע יעבור
כי החיים הם צחוק
מתגלגלים - נעצרים וממשיכים
ואני כך עליהם רוכב
לא מרגיש שום כאב
לא מרגיש אותו יותר
אולי מחר זה יהיה ככה
|
|
|
תמיד שאני
מסתכלת בתפריט
אני מסתכלת עד
הסוף. אפילו
בקטגוריה של
המאכלים שאני לא
אוהבת, ואחר כך
תמיד חוזרת למה
שהתת מודע שלי
בחר כבר
מזמן...
הקרניבורית
שאוהבת לאכול
דרך התחת |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.