|
היה לי התקף חרדה בלילה
לא הצלחתי לנשום
לא הצלחתי לנשום
לא הצלחתי לנשום
וקמתי לשבת ליד החלון
ופחדתי שעכשיו אני אפול
ואני לא אגיע בזמן לטלפון
היה לי
בקושי
אוויר
לפחד
היה לי התקף חרדה בלילה
זה פחות נורא ביום
אני אומרת לי
לא היית חושבת
אם לא
היית נושמת
את נושמת
את נושמת
תירגעי
את נושמת
לכי כבר לישון
|
|
|
נעמי שמר אמרה
שהיא מתגעגעת
לימים בהם אנשים
ידעו איך להשתמש
בגזים.
אני מקווה שהיא
התכוונה שאנחנו
נהיה מהצד שעומד
מחוץ למקלחות
הפעם.
אד המתאבד |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.