New Stage - Go To Main Page

פרד אסקוט
/
אמצע סוף החיים

קם איש בבוקר, יוצא אל הקיוסק שבבעלותו, מרחק שבע דקות הליכה
רגלית מתונה. עוד יש זמן לומר שלום בדרך לאנשים השייכים לסוג
הזה, אשר נמצא בדרכים בשעות האלו. אחווה זעירה ושקטה של משכימי
קום.
מרחק שבע דקות הליכה רגלית מתונה, אך הזמן אינו דוחק ואינו
מחזיק בגרזן מעל לראשו, וכך מתארכות להן שבע הדקות בעצירות
והחלפת ברכות והתעניינות של בוקר בכך ובכך - והנה חלפה לה רבע
שעה והגיע אל הקיוסק הזעיר, שדלתו סגורה ותריסו מוגף, וכבר
עומדים שלושה אנשים ומחכים, מי לכוס קפה של בוקר, ומי לעיתון
ומי לסיגריות.
המצפה לעיתון כבר שלף עותק מן הערימה והוא עומד ומעיין בו,
מרפרף בזריזות על הכותרות, מחשב האם לקנות באמת, או להחזירו
לערימה.
נכנס איש בבוקר אל הקיוסק שבבעלותו, מגלגל את התריס, שופת
קומקום לקפה, מחליף סחורה במטבעות ושטרות, ונזכר כי למחרת יום
נישואיו. מייד שולף בריסטול לבן גדול ורושם עליו בצבעים ברכה
לאשתו, ומקשט בבלונים ורושם לעצמו פתק במגירת הקופה הרושמת -
לזכור לתלות השלט לפני תום העבודה.
חוזר איש לביתו והוא עייף. עולה על יצועו לאחר ארוחת הערב
המאוחרת וליבו מתרחב משמחה, שמחה על כי זכר לתלות את השלט, על
אשתו, על בנותיו.
ובנותיו השלוש, בשעות החשוכות לפנות בוקר תולות בלונים ושלטים
ברחבי הבית ואופות עוגה בשקט בשקט. והאישה ישנה ואינה יודעת
דבר אודות האהבה הגדולה המציפה את חייה כרגע. חולמת על עתיד
טוב יותר. ולא שעכשיו לא טוב, אבל יכול להיות טוב יותר. הרבה
יותר.

ובאות הבנות בבוקר המחרת עם כוס של תה צמחים ועוגה להעיר איש
ואישה. ומתעוררת האישה וכולה אהבה אל בנותיה ואל אישה,
ולא מתעורר האיש.
ולא יתעורר לעולם.
רק הקיוסק בשלטו
ובכיה של אשתו
מצפים עוד לך, עובר אורח.


(איגי, שיהיה רק טוב שם למעלה).



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 29/8/04 20:30
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
פרד אסקוט

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה