|
אני אוהב להתקלח
להיות תמיד מתחת למים
אני מוכרח להתקלח
וכך עובר לי הזמן בנתיים
כמה זה טוב סבון
בריח של לימון
כל היום כל הלילה
אוי כמה טוב אמבטיה
אני אוהב להתקלח
להיות תמיד מתחת למים
אני מוכרח להתקלח
וכך עובר לי הזמן בנתיים
כמה זה טוב שמפו
לקרצף את הראש איתו
כל היום כל הלילה
אוי כמה כיף אמבטיה
אני אוהב להתקלח
להיות תמיד מתחת למים
אני מוכרח להתקלח
וכך עובר לי הזמן בנתיים
פעם אחת לא התקלחתי
וזיהום על גופי קיבלתי
כמה נורא כמה עצוב
להתרחץ זה דבר חשוב
אני אוהב להתקלח
להיות תמיד מתחת למים
אני מוכרח להתקלח
וכך עובר לי הזמן בנתיים |
|
|
הוא אדום, אך
מדוע? זאת לא
נדע.
הוא כועס? או
חולה? הוא מזרון
הפלוגה?
ציפורן חודרת עד
אמצע השוק?
מתוך המעיים
יוצא לו תינוק?
אמא ברחה עם חבר
לבגדד?
ואולי סתם קרא
איזה סלוגן
נחמד?
הוי האיש האדום,
האדום שבצד
נחיריך מופנים
אל עינינו לעד
צפונותיך
כמוסות, לא כבוד
תבקש
הוי האיש האדום!
תגיד, יש לך
אש?
זוזו לסטרי, רגע
לפני הצתת
הרייכסטאג |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.