|
למה אנחנו חיים?
בשביל אכזבות, פגיעות, שקרים?
איפה כל הדברים הטובים?
החברות, ההורים, הלימודים
כלום לא אמיתי הכל חלום
כל מה שאני רוצה
לא ניתן להשיג עוד
למה אנחנו חיים?
שלכולם יש רק בקשות ותנאים
והחיים כל כך רעים
ובלתי מובנים
וכל כך מסובכים
אהבה בי בגדה
והחברות לכל אחת יש סיפור משלה
כלום לא מסתדר
אני מרגישה לבד בלי אף אחד
תמיד אומרים: "שלא יהיה אכפת לך מכולם"
אבל איך אפשר?
אז אני ישאר לבד...
לא ללכת עם הזרם, להיות יחודית
אבל זה לא קל, זה אי אפשר
הם איכזבו אותי החיים
איכזבו ממש
לא ציפיתי לכאב כזה
לאכזבה כזו
לאהבה שלא התממשה
אני מרגישה לבד
כאילו אף אחד לא מבין אותי
שכולם שכחו מקיומי
שגם לי יש רגשות
וגם אצלי שעצוב
הדמעות יורדות... |
|
|
פרופ' ירמיהו בן
יהודה היקר,
הייתי מעוניינת
להוסיף ולציין,
מאחר שאני אשת
עקרונות (כן,
אשת), נראה אותך
עושה את כל הדרך
מהקוטב הדרומי
והגשם היורד
לרוחב שלך עד
לכאן, כדי לבדוק
לי את
המכנסיים.
אם הגשם יורד
לרוחב, זה אומר
שאתה נרטב רק
בצד אחד?
פינקי(ת) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.