הכל מצוייר פרט לדולרים (סרוקים ומודבקים על גבי הבד).
הרעיון מאחורי העבודה הוא, שארגונים גדולים כמו עלית מונעים את התפתחותם של
ארגונים קטנים באותו התחום, ובכך יש להם מונופול על השוק. באין תחרות במשק -
המחירים עולים. המחירים עולים - הצרכנים נפגעים.
נכון שישנו הארגון להגנת הצרכן, המפקח על המחירים. אך הדרכים לעוקפו הן פשוטות
ביותר. למשל, כאשר ירדו מחירי הקפה אך עלית השאירה את המחירים הגבוהים, בטענה
שהמלאי שלה ייפגע אם יורדו המחירים. וכמובן - הצורה הידועה של שינוי אריזת
המוצר ("חידוש"), מה שמקנה לחברה את הזכות לקבוע מחיר חדש. כי בעצם מדובר
ב"מוצר חדש" לחלוטין!