|
למה בעולם הזה
שום דבר לא קורה.
אני רוצה שלום ואהבה
ומה שיש זה רק מלחמה ואכזבה
למה כשאני צריך אותך את לא יכולה
את אוהבת אותו
ואני נשאר בצד ובוכה בפינה.
למה את לא אוהבת אותי
הרי את המושלמת שלי
כנראה שאהבה זה כבר דבר
רע.
(כיתה ט') |
|
|
פעם עשיתי פן,
וישראל חשב שהוא
התבלבל בבית. זה
היה הסקס הכי
טוב שהיה לי.
האשה הקטנה
מתענגת על העבר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.