|
אם היה לי מה להגיד לך...
הייתי אומרת.
אם היה לי משהו לכתוב לך...
הייתי כותבת.
אם היה לי משהו לשאול אותך...
הייתי שואלת.
לך לא היה מה להגיד לי...
ואמרת.
לך לא היה מה לכתוב לי...
וכתבת.
לך היה הרבה מה לשאול...
ולא שאלת...
לי לא היה ממה לפחד...
ופחדתי.
לי לא היה ממה להירתע...
ונרתעתי.
לי היה אותך...
והתבודדתי.
לך היה ממה לפחד...
ורעדת.
לך היה ממה להירתע...
ונשארת.
לך לא היה אותי...
אבל אהבת. |
|
|
יש סלוגנים
קצרים עם מסר
חד, מהיר ונוקב,
לצערי זה לא אחד
מהסלוגנים הללו,
זה גם לא אחד
מאלה שהם סתם
ארוכים וחסרי
משמעות,
זה סתם סלוגן עם
פתיחה מבטיחה
המשך סתמי סיום
מטופש,
שום מוסר השכל
ושום לקח רק
חתימה טיפשית
בסוף, ממש
סלוגנמניאה
בהתגלמותה.
שלמה נור, חותם
סלוגנים שמנסה
להוכיח משהו עם
הסלוגן הזה,
אין לו מושג מה,
אבל הוא בטח
יוכיח שזה משהו,
אולי 7 |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.