|
אני שומע אותם צועקים לי
"פריק" מסריח דרך החלונות
ולאן שאני לא פונה
אני רק חוטף גל של קללות
מה לא מובן כאן לכולם
אני רק בן אדם אני רק בן אדם
אין לי חברה ודגם
אני לא מכונה של אף אחד
אולי אני קצת שונה
אולי אני מישהו מיוחד
וקראת לי מלאך
וקראת לי שטן
אבל אני רק בן אדם
אני רק בן אדם
ואף פעם לא חשבתי
שאני יותר טוב מכם
ואף פעם לא אמרתי
אני מעל כולכם
אתם לא חייבים להתייחס אליי
למרות שאני כאן
כי אני רק בן אדם אני רק בן אדם
וגם אני בוכה
וגם אני צוחק
וגם אני מתאהב
כמו כולם
בן אדם בן אדם
ויש לי חולשות
ויש לי תקוות
ויש לי מחשבות כמו כולם
כי אני רק בן אדם כי אני רק בן אדם |
|
|
כולם מדברים על
שלום,
אף אחד לא מדבר
על צדק.
אם אני כבר פה
מדבר,
למה דף אחורי?
סלוגן זה דבר
חשוב ביותר
למדינה,
למה אתם שמים את
זה מאחור?
זה כמו, זה כמו
פח אשפה, זבל,
של מסעדות,
שתמיד שמים
מאחור.
אתם מחשיבים את
עצמכם לסינית
משלוחים שזורקים
את הזבל שלהם
מאחור?
יצא קצת ארוך,
מיילא.
אחד שלא מזדהה
בקצת דברי תוכחה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.