|
תן לי סיבה להיות
בין הימים שנתלשים ממני
תמורת שלל התהיות
ועקבות כפות רגליי
ברגבי החול החם
שחלקם ליקטו לי הוריי
ואת יתרם הביאה הרוח
ואימצתי אליי
בהתחדשות פורקני הלילה
שבהם נוצרת אני
לפי גחמות אדון-עולם
וחיבוטי צמאוני
תן לי סיבה להיות
בין הימים שממני נושרים
תמורת כל אותן קליפות
תמורת מילות זרים.
(14.8.2002) |
|
|
כשהייתי ילדה
קטנה וטיפשה
איחלתי בהפסקת
האוכל
"בתיאבון"
כמו שהמורה
ביקשה...
ואז כולם
ענו:"חן, חן
לחן" וצחקו
ואני בכיתי.
מצד שני זה פינת
סלוגנים לא
רחמים עצמיים
ונוסטלגיה...
חן, הלא קשורה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.