|
מלכתחילה הסבל היה מנת חלקנו.
ועכשיו הוא מנת חלקי בלבד.
ניצלת אותי, השתמשת בי
ועכשיו תמשיכי הלאה.
את כל כך רקובה מבפנים
וזה מקרין עליך מבחוץ
למה?! למה נכנעתי לך?!
למה הסכמתי להתנצלויות המזויפות
לתירוצים העלובים
למסכת השקרים הגדולה
ולמילים הנצחיות - "אני אשתנה"?
את לעולם לא תשתני
הנפש שלך מלוכלכת וחולה
דבר לא יגאל אותך מעצמך
מהרוע שלך ומהאנוכיות
שתלווה אותך כל חייך.
אני אמנם סובלת עכשיו
אבל את תסבלי יותר
תחיי עם האדם הנורא והחולני
שעסוק במשחקי כוח
רומס אחרים בדרכו
וחושב תמיד, אבל תמיד רק על עצמו
- את. |
|
|
נעים מאוד, אני
יגאל עמיר, פעם
גרתי בהרצליה,
היום זמני אני
קצת בדרום, אבל
יהיה בסדר תוך
שנה שנתיים אני
חוזר למרכז.
יגאל עמיר חושף
את זהותו ואת
עצמו לזאת שאהבה
את התל אביבי
ההוא, ומוסיף
ואומר: מה היא
לא שומעת
חדשות?
ובכלל למה
להתגאות שהוא
היה תל אביבי,
אני לא רץ וחותם
יגאל עמיר זה
שאהב את
האלקנ'אית! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.