|
בת-אל האם זאת את המיוחדת שאני לה כה מייחל
האם את זאת העלמה שבשבחה כל אחד מהלל
ואני בכל רגע מימך מתפעל
אלוהים אלוהי האם זאת היא שעליה אני חושב
ולכן אני אליך מתפלל |
|
|
במקום התאומים
הטרוריסטים היו
צריכים להתנגש
בדף האחורי,
מטוס אחד בדף
השני בחרגול,
זה כבר היה עושה
יחסי ציבור כמו
שצריך וגם הדביל
הזה היה סוף סוף
נעלם!
חבר שלום, מתכנן
הפיכה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.