44
בשדרות ירושלים אני רואה
אישה וילד מקובצים מתחת עץ שכבר ראה הכל
ומדמיין איך לאט לאט מצטרפים אליהם עוד ועוד מתיישבים
עד שלאורך השדרה יש כבר מאות אנשים
אני רואה שחום עור ויוצאת רוסיה מדברים על "אהבה"
וחושב שאם כולנו פה אחים אז זה גילוי עריות ותועבה
אני רואה פיליפינית וחייל, בקו 44 יושב ורושם בפנקס
אולי זה אני,
אני רוצה להיות תייר בעיר הזאת ולהגיד שהיא מגעילה
אני רוצה לאהוב בעיר הזאת ולהגיד תודה
אני רוצה להזיע וללכת להתרחץ בים
להריח להתמסר להיאבד ולצעוק סתם על כולם
אני רוצה להיות חלק, אבל אני יודע שאני לא מכאן.
5
אתה חושב להתפוצץ בקו 5
לאלפי חלקיקים וחתיכות בשר
לוותר על המקוריות על החיים על התזוזה הלא נפסקת
על החיבוק בקצה הקו.
הפסיכי התורן עולה ברוטשילד ומתיישב מולך
ממלמל סכיזופרניה, אלכוהוליזם, חזרה בתשובה, כרגיל
היופי שבכיעור, הרוגע שבשיגעון
"עד 120", הואומר, עד 120 ואני רק ב 5.
"כל טוב", אמרתי וירדתי בסנטר.
825
פעם כתבתי:
השותקים של הבוקר יום ראשון
הם המתים של הלילה יום שני.
היום אניושבאוטובוס בשקט בשקט
394
(הלוך - בוקר)
8 שעות מהחיים הם ישיבה באוטובוס כל יום ראשון
מהקור של הצפון לחום של הדרום
זה משגע זה כואבישבן
זה נותן לך יותר זמן לחשוב ממה שבנאדם שמנסה להישאר שפוי
רוצה.
כולם תיירים לאילת נוסעים, לבלות
חופש אתה חושב חופש
גועל נפש.
(חזור - לילה)
הירח המלא מעל מדבר שכוח, דרך חלון מרוח
אתה לא בטוח
ער? ישן? נוסע? מרחף?
אפילו הנהג עייף...
רוצה רק הביתה להגיע
לא באר שבע לא דימונה לא ראשון ולא תל אביב
איפה הבית שלי?
6
להתחיל את הבוקר עם מבט של חיילת יפה
זה יכולשנות לך שבוע שלם
הרי כולם פה יודעים שהם חלק. שהם חלקי חקי מגוהצים
מסודרים, לכל אחד כיוון נסיעה, מטרה, משרד, תפקיד, רובה.
ורק חיוך אחד, יופי, שפתיים, שן, עין, זה משנה הכל.
156
מכות, שוב מכות
כולם דוחפים כולם
אתה מפתח שיטות ואסטרטגיות איך להידחף ראשון
ואגד הבני זונות לא נותנים עוד קו לרפואה, לא להילחץ
כבר משהי כאן נדרסה....
177
הפחד, הסקרנות אוחזת
מצטנף מאחורי חלון ממוגן
מי בכלל רוצה להיות כאן?
על מי אני מגן?
מולי המתנחל וילדו הקטן לא מבין
על מי אתה מגן?
לא רוצה להיות כאן, לא רוצה
איזה נוף יפה
לא שלי, לא שלי!
475
לחזור לארץ ולהבין
כל כך מכוערת אבל כמה אהבה!
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.