|
הלב שלי בוכה
ואני מצטרפת למנגינתו
אנחה אחר אנחה
ומיד בא הבכי לאיטו.
אני נושמת והוא מאט
אני את עיניי עוצמת
וקיצבו פוחת
כי אסור לבכות
כך אמא ואבא אומרים
הם השביעו אותי
להיות ילדה טובה לעולמים. |
|
|
עשיתי כמה
ניסויים
בפוטושופ,
שיניתי את הצבע
של הבמה לירוק
וגיליתי שהיא
נראית יותר טוב
בצהוב. צהוב זה
בא-מ-ת צבע
טוב.
ביג מק עם מניע
נסתר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.