|
פעם ילדה (לא סינית, ולא ממש חכמה)
אמרה:
"אל תגרד לסבא את הביצים"...
וזהו...
חכם, לא?
או יותר נכון -
חכם - לא...
תודה רבה לנטלי שהמציאה את הפתגם החכם והעמוק הזה..
|
|
|
אחרי שאתה כותב
אלפיי סלוגנים,
אתה מאותר ע"י
האח הגדול,
וכל פעם שאתה
מתחבר לאינטרנט
יש נורית קטנה
שנדלקת במשרד של
בועז,
ובשביל לעצבן
אותך הם חותמים
את שמך בשגיאת
כתיב כדי שלא
תמצא אותו עם
פילטר, תתבאס
ולא תחזור לפה!
חוצפה!
ףץךן, כותב
סלוגנים מאושר
מאוד לכתוב
סלוגנים, אוהב
את הבמה, ויש
האומרים כי הוא
חולה נפש מעורער
בנפשו, אבל זו
רק שמועה עליו! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.