|
אתה הרסת לי את החיים
הפכת אותם לכל כך שחורים
אני רוצה למות עכשיו
כי אתה נמצא בזרועותיו
בזרועות חזקות יותר משלי
ידעתי שאתה תבגוד בי
איך העזתי לנשק אותך
מה מצאתי בכלל בך
אני שונא אותך שנאת חיים
אני שונא אותך כי אני לא אראה אותך
לעולמים.
(לאלעד ששבר לי את הלב) |
|
|
אתם יודעים שכל
פעם שבועז גומר
לאשר את כל
היצירות אני
אומר לו סחטין
ומכין לו קפה?
אבל לזה שמאשר
את הסלוגנים אני
אפילו לא מרים
טלפון. למה מה
קרה? ממתי
מצ'פרים
פרילנסרים?
מרסלוס, השרת של
במה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.