|
טוב שיר של רמי קליינשטיין
שאני מעריך ומעריץ בתור מוסיקאי
השיר הוקלט במין רגע של משבר אחרי ריב עם החברה לשעבר
הוקלט עוד שיר באותו ערב אבל זה אולי לפעם אחרת
הייתי גם מצונן באותה הקלטה אבל מספיק עם התירוצים
אני מאוד אוהב את השיר הזה
מקווה שתיהנו
פלייבק לא שלי |
|
|
שלום מדבר מנשה
יוסיפוביץ מבית
הספר פיקה בפתח
תקווה, אני
וחברים שלי
משחקים כדורגל
כל שבת וביום
שבת הקרוב אני
מתחתן, ורק
רציתי להגיד
שמדבר מנשה
יוסיפוביץ מבית
הספר פיקה בפ"ת,
אני וחברים שלי
משחקים כדורגל
כל שבת וביום
שבת הקרוב אני
מתחתן, שלום
מדבר מנשה
יוסיפוביץ
עו"ד שמעון
מזרחי, בטיעון
הגנה זול! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.