|
שיר של דוד ד'אור שנכתב מלים ולחן ע"י ארקדי דוכין המוכשר
השיר הזה די רודף אותי מאז הפעם ששרתי אותו בערב קריוקי
שרתי אותו בתחרות קריוקי
ולאחר שנה הקלטתי אותו
הפלייבק הוא לא שלי
אבל הקולות ברקע כן (אני אוהב לעשות קולות)
השירה שלי
תהנו!!!
|
|
|
יומני היקר,
אני לא יודע אם
אפשר לקרוא למה
שאני עושה
"כתיבת יומן",
כי קראתי באיזה
עיתון מחשבים
שכשכותבים במחשב
זה נקרא
"הקלדה".
אז מה אני
עושה?
"מקליד יומן"?
זה נשמע מה-זה
רע.
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.