|
עידן: אהלן
ארנון: היי! גבר! חזרת!
ע: כן...
א: איך היה אפריקה?
ע: סבבה.
א: ביקרתם בסאפרי?
ע: אלא מה, גם צדנו
א: מה?! אישרו לכם לצוד?!
ע(מחייך): לא, לא ממש אישרו...
א: וואלה. אז מה צדת?
ע: צדנו ג'ירפות, אריות וכל מיני יצורים בסכנת הכחדה...
רובם מאוד טעימים.
א: אתה מפגר?!
ע: מה קרה?
א: אכלת אותם?!
ע: כן, את כולם
א: מה?! את כולם?!
ע: כל אחד ואחד
א: ולא השארת לי כלום?!
ע: אני אבדוק?
עידן מחטט בתיק גדול לכמה שניות
ע: יש לי פה שאריות של כחלילי צפון אפריקאי. האחרון מסוגו...
רוצה?
א: למה לא.
|
|
|
מי בכלל מאשר את
כל הסלוגנים
האלה? מי האנשים
שבלחיצת כפתור
יכולים למחוק את
הדברים הכי
חשובים לי?
תגובת זה שמאשר
את הסלוגנים:
אני יחיד, ולא
רבים. פעם מאשר
הסלוגנים היה
בועז, אחר כך
היה אחד שמאשר
את הסלוגנים.
עכשיו זה רק
אני. אם את
קוסית ולא
קטינה, תשאירי
מספר טלפון
בסלוגן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.